Produsele departamentelor

09/08/2017 — Scrie un comentariu

Arteom ma impune sa ma gandesc si sa formulez care sunt produsele departamentelor. Niciodata nu m-am gandit la asta, chiar daca sesizez ca fara o formulare clare – departamentului/persoanei ii e greu sa inteleaga ce face. Tot daca l-am tot intartat cu sailingul, pe drum spre Limanu, pentru o iesire de o zi, le-am formulat

Produsele departamentelor Dodo Pizza:

Marketing:
Maximizarea incasarilor cu costuri minime

Resurse Umane:
Asigurarea numarului necesar de angajati “potriviti”

StartUP:
Pizzerii construite in timpul planificat, care corespund proiectului, cu un cost minim necesar.

Contabilitate:
Asigurarea unui flux corect de documente si proceduri de gestiune la o implicare minima a celorlalte departamente.

Director General:
Dezvoltarea companiei consumand minimul de resurse necesare, mentinand calitatea optima a “Customer Product”-ului – produs, serviciu, atmosfera.

Hm, acum trebuie facuta prezentarea si sa le discutam cu fiecare coleg in parte.

Anunțuri

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s