Unde dai si unde crapa

09/10/2016 — Scrie un comentariu

lfl_brasov-1_092016

Acum un an si jumatate aveam probleme, mari. Aveam o activitate, dar nu prea aveam vanzari destule ca sa ne platim facturile, eram in pierdere. Inca era in pierdere si nu intelegeam ce nu facem bine. Am inceput sa facem schimbari si abia acum am vazut ca deciziile au fost corecte si ne-au adus rezultatul pe care-l asteptam.

Vanzarile au crescut puternic, ne putem lauda cu un like-for-like de 200% pe delivery. Restaurantul a crescut cam cu 50%, nu atat de fulminant ca livrarea, totusi locatia restaurantului nu este tocmai ideală, dar, am prins la experienta in cum sa alegi locatia.

Chiar si rusii nostri de la centrala sunt uimiti de performanta, atunci plangeam pe umarul lui Feodor pe skype si ne apareau ganduri ca poate ar trebui sa inchidem Brasov-1, dar acum suntem pe val, laudati si invidiati de cei care nu au reusit sa inteleaga ce si cum. 🙂

20161009_144426

Recent am pus si al doilea cuptor, unul nu mai facea fata. Niciodata nu m-am mai despartit de bani asa usor, cum e pentru un utilaj nu tocmai ieftin, pe care-l cumperi doar cand merge bine. Nu-mi imagienz cum am lucrat cu unul singur pana acum.

De la 1 septembrie am crescut preturile cu 1 leu la pizza si am redus putin la bauturi. Am citit undeva ca oamenii cand nu stiu cum sa compare preturile, se uita si compara bauturile – care sunt la fel la toti – Pepsi/Coca-Cola 🙂 Testam idea asta. Imi era foarte frica de cresterea de pret, dar, spre surprinderea mea, nici cei mai carcotasi followeri ai nostri nu au observat, nimeni nu a zis nimic. Am inteles ca trebuie facute la timp, cu grija si fara exagerari.

Dar totusi mai avem o mare problema – personalul. Oamenii vin si pleaca, doar cei mai rezistenti mental si fizic – raman. De-ar sti rusii cu ce echipa restransa facem noi vanzarile, ar pica in cur. Dar ne tinem. Acum am inceput sa cautam peste tot, in satele din jurul Brasovului, in Moldova, sa-i aducem de acolo. Trebuie sa gasim inca 5-10 oameni, ca cei care sunt acum sa poata sa aiba mai mult timp liber, sa se odihneasca. Mi-e frica ca daca nu o facem la timp – vom incepe sa-i pierdem si pe cei pe care-i avem.

In Brasov e jale cu personalul – tot ce s-a deschis in ultimul timp – Airbus, extinderea capacitatilor la Shaeffler, la Stabilus, etc. a supt tot personalul din oras, acum pare ca somajul este 0 in Brasov. Dar, in cazul asta, trebuie sa ne cautam colegi din alte parti.

Si, colac peste pupaza, iar nu avem administrator. Katy curand pleaca fiindca v-a avea un copil. Planurile de a deschide in Bucuresti sunt cam ciufulite la moment, dar…cautam si sigur il/o vom gasi. Il vom gasi pe cel care sa-mi zica – „tu – du-te si deschide pizzerii, eu voi face ca aici totul sa fie mai cel putin la fel de bine” si asa sa faca 🙂

Spor voua, noua, tuturor. Mergem inainte.

 

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

