Un an

04/12/2015 — Scrie un comentariu

A trecut putin mai mult de un an decand am deschis prima pizzerie. Am invatat intr-un an mai multe decat am invatat pana acum 🙂

Ca si coincidenta fix dupa un an am reusit sa aducem si pizzeria Brasov-1 pe zero, octombrie 2015 a fost prima luna in care profitul a fost pozitiv, vreo 2000 de lei 🙂 Bun!

Ca si schimbari mereu te gandesti – de ce nu le-am facut pana acum? Am vandut cuptorul electric si am cumparat unul pe gaz (multumim Cocu Iulian :), am schimbat furnizorul de cutii de pizza reducand cu 30% costul si modalitatile de plata, am tras tare de toti furnizorii si am redus si preturile de intrare. Plus – au crescut cu 15% vanzarile si am trecut de linia de plutire.

Am facut greseli, multe. Am construit o pizzerie mult prea mare, intr-un loc nu foarte reusit, bagand mult prea multi bani. Daca nu era sa o fac acum greseala asta, probabil era sa o fac in viitor. Dar era mai placut sa gresesti cand iti poti permite 🙂

Ieri am redus inca o data preturile. Am tot aflat informatii despre pizzeriile concurente, ca si numar de comenzi si suntem inca departe de ei. Vrem sa ne apropiem, dar Clientii sunt sensibili ca si pret, de aceea ideea ca un pret mai mic va atrage si mai multi Clienti poate fi buna.

Noi avem acum 50-90 comenzi pe zi la livrare, pe cand Delicio are peste 200. Avem de lucru.

Imi dau seama ca formarea pretului e destul de importanta. Poti sa vinzi mult lucrand cu marja mica, dar noi incercam sa cream o valoare, pentru care oamenii vor vrea sa plateasca in plus.

Una din micile imbunatatiri – am cumparat genti de pizza electrice incalzite, ele sunt fierbinti permanent inauntru si pizza ajunge fierbinte la Client. E placut cand scoti pizza din geanta si iese abur din ea 🙂

Se termina anul si trebuie luata o decizie – in ce oras deschidem mai departe. Cluj/Sibiu sau Constanta. Ar fi bine la Cluj, dar e departe. Sa vedem. Oameni, daca as putea gasi oameni buni am putea deschide mai multe orase simultan.

Lucram.

 

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

