Propunere de investitii Nr. 1

16/02/2015 — Scrie un comentariu

FutureInvest

Salutare tuturor!

Vreau sa Va spun ca suntem in cautarea unui investitor pentru a deschide a doua pizzerie sub brandul Dodo Pizza in Brasov. Si nu inca o pizzerie clasica, cum este prima locatie, ci una in format Dodo Pizza Express – pe food-courtul unui nou mega-mall.

Sa Va povestesc mai intai putin despre noi! Ma numesc Sergiu Bolocan si in 2007 am deschis primul business BrandBox care activeaza pe piata produselor pentru DIY – dispozitive cu ultrasunete impotriva animalelor daunatoare sub brandul nostru PEST-STOP si sisteme de filtrare apa unde importam si distribuim in Romania produsele BARRIER. La scurt timp am deschis si a doua firma SaniTex care activeaza pe piata produselor si echipamentelor pentru curatenia profesionala – SaniTex. In prezent vanzarile nete ale ambelor firme au depasit in 2014 cifra de 3 500 000 de lei. Avand in vedere dimensiunea relativ mica a nisei de piata in domeniile in care activam, cautam sa ne dezvoltam intr-un alt domeniu, care sa permita scalarea si implicarea piata B2C, mult mai vasta, dar si concurentiala.

Incepand cu vara lui 2013 am plecat din activitatea operationala a ambelor firme pentru a ma implica intr-un nou proiect – dezvoltarea unei retele de pizzerii sub brandul Dodo Pizza. Am plecat in Russia sa-i conving pe directorii Dodo Pizza sa deschidem o fransiza in Romania. Acestea initial au refuzat, motivand ca nu sunt pregatiti pentru o franciza internationala, dar ulterior i-am convins ca suntem in stare sa localizam business-ul la un nivel calitativ cel putin la fel de ridicat cum sunt si francizorii lor locali.

De ce Dodo Pizza?

Am aflat despre aceasta companie din cartea scrisa despre fondatorul acesteia, ulterior am inceput sa-i urmaresc blogul in care acesta povestea cu maximul de detalii despre business-ul sau. Nu ascundea vanzarile, profitul sau pierderile, problemele intalnite pe parcurs. Aceasta transparenta m-a frapat, ca si pe multi alti francizori ai Dodo Pizza.

Consideram ca Dodo Pizza are toate cele 4 elemente necesare pentru succes:
1. Sistemul informatic – Sistemul nostru intern Dodo IS se dezvolta permanent, este un sistem SaaS, accesibil de pe orice echipament pe baza unei user si parole printr-un simplu browser web si absolut totul functioneaza in pizzerie folosindu-l: Operatorii din call-center formeaza comanda din interfata operatorului, aceasta ajunge instant in bucatarie pe tableta „Formare blat”, unde e bifata de pizzamaker care incepe sa pregateasca pizza, inclusiv tv-boardurile deasupra casieriei isi „trag” galeria de imagini din Dodo IS, casieriile, imprimarea bonurilor de casa, muzica in restaurant – Dodo FM (in curand si varianta localizata pentru Romania – dodofm.ro) unde putem programa stiluri de muzica in diferite perioade ale zilei, introducem gingle-uri si reclame proprii. Astfel, cu ajutorul tehnologiilor moderne, am transformat un business classic cum este o pizzerie intr-un hibrid fastfood-IT unde tehnologiile ne ajuta sa controlam fiecare etapa, sa intervenim la timp daca ceva nu este bine si sa scalam cost-eficient business-ul.

2. Produsul – investim mult in calitate. Nu suntem cei mai ieftini, dar vrem sa fim cei mai buni – aluatul este baza si mandria Dodo Pizza, dupa care urmeaza ingredientele de calitate, ambalajele, standardele de livrare. Suntem atenti la fiecare detaliu si imbunatatim constant toate procesele noastre.

3. Marketingul – ne ghidam dupa principiul de a fi oaia mov in turma 🙂 distribuim si facem multa publicitate de calitate. De la colegii nostri, care au incercat toate canalele media – radio, tv, panotaj – stim care sunt cele mai eficiente canale pentru domeniul nostru. Web-ul si direct marketingul, acolo si insistam cel mai mult. De la deschiderea noastra, am distribuit regulat o data la doua saptamani un material publicitar in TOATE cutiile postale ale Brasovului si vom continua la fel pana nu vom fi Nr. 1 pe delivery pizza in Brasov.

Catalogul introductiv Dodo PizzaCutiile noastre

4. Oamenii – in prezent in managementul operational-decizional sunt implicati doi oameni – eu si colega mea Radu Victoria si am reusit sa deschidem si sa ne lansam reusit pe piata din Romania. Imaginati-va ce vom putea face cand echipa noastra va fi compusa din 5, 7 sau 10 oameni eficienti si motivati, pe care cu siguranta ii vom gasi chiar din personalul din nostru curent, chiar din bucatarie.

Pentru a testa piata mai intai pe o piata mai putin concurentiala, a localiza si adapta toate detaliile si procesele am stabilit ca prima pizzerie Dodo Pizza se va deschide intr-un oras mai mic si nu in capitala. Astfel m-am mutat impreuna cu familia la Brasov si in octombrie 2014 se deschidea prima Dodo Pizza din Romania – Dodo Pizza Brasov-1 – un restaurant cu 97 de locuri nefumatori in interior + terasa de 80 locuri, sala de 200m², camera pentru copii, spatiu pentru fotbal de masa, bucatarie deschisa, webcam cu transmisie live direct pe site si multe alte lucruri neobisnuite.

Pizza Dodo_06 Pizza Dodo_07 Pizza Dodo_09  Pizza Dodo_13  Pizza Dodo_16  Pizza Dodo_03 Pizza Dodo_02 Pizza Dodo_05

In ianuarie 2015, la doua luni pline de la deschidere, vanzarile pizzeriei Brasov-1 au fost de 124 693 lei si am trecut pe profit operational. Toti cei care doresc sa afle informatii contabile mai detaliate – Va rog sa ma contactati.

Evolutia zilnica a vanzarilor locatiei Dodo Pizza Brasov-1 o puteti vedea aici.

Pentru ce cautam investitii?

Vrem sa deschidem pe food court-ul noului mall Coresi Shopphing Resort o locatie in formatul pentru mall-uri Dodo Pizza Express:

express9 express8  express5 express4 express3 express1

Centrul comercial Coresi Shopping Center va fi cel mai mare centru comercial din Transilvania si va eclipsa toate celelalte centre comerciale din oras prin trafic, timp de petrecere a fiecarui Oaspete in interior si varietate de branduri cuprinse. Va avea o mare ancora – cinema adevarat cu 8 sali, care-i lipseste mult Brasovului. Pe langa toate acestea, este un mall dezvoltat de Immochan, divizia de centre comerciale ale Auchan si dansii au experienta in constructia si gestionarea eficienta a mall-urilor.

Reprezentantii mall-ului sustin ca aceasta va avea un trafic zilnic de 20 000 de persoane si statistic cca. 0,7 – 1,2% din vizitatorii mall-urilor sunt clienti ai Dodo Pizza Express, statistici date de celelalte unitati deja deschise in Russia.

Dodo Pizza Express este formatul nostru de pizzerie conceput special pentru food court-urile mall-urilor. Este o pizzerie interactiva unde avem bucatarie deschisa si regula „7 minute sau pizza gratis” – daca nu reusim sa-i pregatim Clientului pizza in cele 7 minute, acesta primeste pizza gratis. Este un concept interactiv, Clientii chiar vor ca noi sa nu reusim, este o relationare pozitiva si interesanta cu Clientii.

Rezumatul propunerii investitionale

– Volum investitii: 400 000 lei
– ROI estimat: 49 luni (scenariu pesimist)

Cadru legal de relationare cu investitorului

Impreuna cu investitorul se va infiinta o societate comerciala, in care investitorul va detine 30% din capitalul social. Investitiile virate in contul societatii se vor oferi sub forma de imprumut asociat, pe acesta societate vor fi achizitionate toate utilajele, inregistrat contractul de inchiriere cu centrul comercial si toate celelalte bunuri si relatii cu tertii.

Dupa ce intreg imprumutul va fi rambursat (400 000 lei), investitorul va incasa dividende din profitul net, conform participatiei sale de 30%, dar nu mai putin de 4% din incasarile nete. Aceasta conditiie va garanta investitorului o suma minima pe care o va primi indiferent de eficienta societatii si este legata de vanzari si nu de profitabilitate. Consideram ca astfel este cel mai corect.

Rentabilitatea capitalului investit

– Primul an: 22,49%
– Anul 2: 25,73%
– Anul 3: 25,73%
– Anul 4: 25,56%

Prognoza noastra pesimista a vanzarilor locatiei, descrierea cheltuielilor in care vor fi investite fondurile si planul defalcat pe luni, puteti sa-l vizualizati aici.

Sistem transparent de returnare a investitiilor: in fiecare luna se vor returna 7% din vanzarile nete locatiei. Vanzarile sunt vizibile online in sistemul nostru informatic, unde investitorul va avea contul sau pentru a putea vizualiza vanzarile si statisticile online. Procentul va fi platit lunar din suma vanzarilor, indiferent de eficienta pizzeriei. Dupa ce intreaga suma a investitiilor va fi rambursata, investitorul va primi lunar 30% din profitul net, dar nu mai putin de 5% de vanzarile nete.

Garantii

Sunt sigur ca Dodo Pizza Express, in combinatie cu locatia potrivita a centrului comercial si fluxul de trafic pe care-l va atrage, vor fi un succes si de aceea pentru intreaga suma a investitiilor sunt dispus sa girez personal.

Interesat? Alte intrebari? Va stau la dispozitie!

s.bolocan@dodopizza.com
0730 072 620

Anunțuri

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s