Du capo al fine 2014

31/12/2014 — Scrie un comentariu

dive

Salutare tuturor! Asta e fraza care mi-o amintesc de la scoala de pian, probabil e singurul lucru care-l mai tin minte de atunci 🙂 Anul asta a fost un an greu, dar bun. L-as asemana cu saritorul in apa de la inaltime, care se pregateste mult sa sara in apa si dupa ce se intampla „zborul”, cade in apa rece ca gheata si dupa cateva secunde de soc incepe sa dea din maini si picioare repede pentru a fi pe linia de plutire. Nu are incotro, da din tot ce poate, doar sa scape. Dupa care se obisnuieste cu temperatura, fiindca sa pregatit pentru asta un an de zile si incepe sa inoate relaxat pe spate, apa aia rece cum scria in teorie, nu e chiar asa de rece 🙂

Inceputul anului l-am intalnit in Syktyvkar, Russia, la minus 38°C, unde m-am pregatit pentru „apa rece”, am venit inapoi in Romania, mi-am luat bagajele din Bucuresti si m-am mutat la Brasov si am inceput sa caut spatiu. O luna am cautat spatiu. Am inceput sa construiesc, am deschis-o in primavara si acum pot spune ca tot ce am vrut sa fac in acest an – sa intamplat.

A fost si este greu. Marea frustrare a fost ca banii planificati i-am depasit cu peste 60% si inca acum mai avem datorii pe proiectul asta. Am fost frustrat cand am comandat 2 tone de carne de la un producator specializat din Belgia, produse bune, dar nu sunt gustoase si a trebuit sa „casam” multi bani, cand sa defectat noaptea congelatorul si trebuia urgent cautat unde de mutat toate produsele congelate la 12 noaptea si multe alte actionur-i.

In fiecare zi se intampla ceva sa te tina in priza – ba un angajat fura un bun uitat de client si chemam politia, ba curge tavanul, ba se infunda toaletele clientilor, ba nu ne merge sistemul nostru informatic. Niciodata nu ne plictisim.

Dar a meritat, chiar daca uneori ma gandesc „de ce te-ai bagat? Nu-ti statea bine in biroul caldut din Bucuresti?”

Acum per total avem peste 30 de angajati si anul acesta depasim anual 1 mln. de euro cifra de afaceri pe toate firmele, un nou mare proiect inceput cu perspective practic nelimitate si o mare experienta in urma. Dar tot ce este mai interesant, abia urmeaza.

Dodo Pizza incheie 2014 cu o cifra de afaceri de cca. 212 000 lei si un optimizm mare pentru anul viitor.

Pentru 2015 avem in plan:
– deschiderea a inca doua pizzerii pana la sfarsitul anului
– o profitabilitate operationala de minim 18% pe pizzeria Brasov-1
– o cifra medie lunara de afaceri de 150 000 lei pana la sfarsitul primului semestru pe pizzeria Brasov-1
– reducerea pierderilor de productie la max. 2%
– gasirea numarului necesar de personal capabil, care sa sustina activitatea fara implicarea non-stop in operational al managementului.

Nimic din tot ce am reusit in acest an nu ar fi posibil fara sustinerea persoanelor apropiate – mama mea Ecaterina, care controleaza cash flow-ul nostru, sotia mea Stela pentru suportul ei permanent si colega mea Victoria pentru aportul ei zilnic ca totul sa mearga bine. Va multumesc ca ati fost alaturi de mine in anul ce trece!

La multi ani! Sa aveti un an reusit!

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

