in sfarsit am deschis

18/10/2014 — Scrie un comentariu

IMG_20140924_225209

Salutare tuturor! Nu am mai scris de ceva timp, dar trebuie sa reluam acest bun obicei de a sistematiza gandurile pe hartie! 🙂 Exact acum un an in urma am aflat si aprins de ideea de a deschide un restaurant Dodo Pizza in Romania. Exact un an a durat inceputul, de la idee pana la realizare. Si in sfarsit astazi am deschis restaurantul. Livrarea am deschis-o acum 10 zile pentru a ne obisnui cu comenzile si de a vedea cum ne functioneaza sistemele.

IMG_20141008_223905

Ne-am intins putin ca termene, termenul initial de deschidere era jumatatea lui Iulie, dupa – jumatatea lui August si uitati ca ne-am deschis decat in Octombrie. Din pacate nici eu si nici constructorii nu au inteles complexitatea lucrarii, dar cu siguranta puteam sa fortam un pic nota si sa deschidem macar cu o luna mai devreme.

IMG_20141007_233452

In ziua doborarii avionului malaezian eu conduceam cand m-a sunat seful firmei de constructii sa-mi spuna ca am avut o spargere pe santier, cu politie si tot tacamul, in acea noapte sau furat toate sculele constructorilor si asta a insemnat inca cateva zile de amanare si multe alte chichite, intarzieri si decalari. Dar cum se zice cat traiesti – inveti. La urmatoarea pizzerie ma voi pregati mai sistematic – cu un plan de lucrari urmarit cu strictete si penalizat de ambele parti daca sunt intarzieri.

IMG_20140925_175006

Adevarat ca si eu am facut-o mai lata – am estimat ca ma voi descurca si incadra in bugetul de 150 000 EUR, in realitate am ajuns la 250 000 EUR. Nici mie nu mi-a venit sa cred cum sa cheltui un sfert de milion de euro, dar se pare ca nu e atat de greu 🙂 Din cauza acestui cost aproape dublu, am ramas cu restante si intarzieri la executantii constructiei, sper sa scap de aceste datorii pana la sfarsitul lui ianuarie 2015.

Deci santem chit – toti am intarziat 🙂

IMG_20141014_154610

Cu greu i-am dat drumul la livrare, mereu iti pare ca ceva nu e terminat, ceva lipseste de pe stoc. La fel a fost si cu livrarea. Inteleg ca mai avem multe de facut – de inscriptionat programul la intrare, de pus panourile informative prin sala, si multe alte „de”. Dar trebuie facut, ca altfel o sa o lalaim mult si bine.

Primele 18 zile din octombrie ca si evolutie a vanzarilor arata asa:

raport_octombrie

 

Am impartit catalogul nostru de 8 pagini in cateva zone, in special mai aproape de pizzerie ca sa ne obisnuim cu viteza – zona Garii, pana la Gemenii, Centrul Civic si o parte din Eroilor. Ca si orice bun in cantitatea prea mare devine rau – si cererea prea mare poate deveni pierdere pentru noi – prin prisma garantiei noastre de livrare in 45 de minute. Dar ne perfectionam in viteza de pregatire si in paralel extindem zona de livrare a catalogului. Cele 120 000 de exemplare trebuie sa le impartim egal pe 2 luni 🙂

Mai avem cateva hibe si la site, din cauza carora probabil numarul comenzilor de pe site e mai mic decat ar putea fi, dar lucram la acest obstacol 🙂 Oricum avem un site foarte tare, ma tot uit cum urca in ratingul google, sa vedem pana unde se duce 🙂 Abia astept sa-i punem si ultimele detalii la punct, sa lansam aplicatia de mobil pentru iOS si Android si atunci o sa vedem avantajele unui sistem informatic performant – merita sau nu sa investesti in tehnologii intr-un domeniu vechi ca lumea – alimentatia publica?

E 11 seara, noi trebuie inchidem pizzeria 🙂

Promit solemn sa scriu mai multe cum merge evolutia! Seara buna, un weekend placut si o saptamana constructiva sa aveti in fata.

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

