…incepe show-ul

02/04/2014 — Scrie un comentariu

faget

Salutare tuturor!!!

In sfarsit dupa aproape o luna de cautari am gasit spatiul pe care-l cautam. In toata aceasta perioada am cercetat cu ajutorul GoogleMaps fiecare centimetru din cartierele vizate, am rascolit spatiile „fantoma” din oras care nici nu pareau sa fie de inchiriat dar totusi stateau goale, am „ratat” cateva ocazii. De fiecare data cand aparea un spatiu interesant deja il vizualizam cum ar arata in varianta noastra de amenajare, pentru ca a doua zi, la intalnire sa aflu ca defapt nu poate fi inchiriat – sau suprafata prea mica sau ca era in litigiu, etc.

Si intr-un final am gasit probabil cel mai bun spatiu pentru noi – spatiul fostului restaurant Faget – Bd. Garii, Nr. 1.

Ceea ce ma bucura in legatura cu acest spatiu este:
– este o zona de trafic pietonal si auto foarte activ
– ce este foarte important – peste 2/3 din acest trafic sunt tineri
– proprietarii sunt persoane lucide, antreprenori, care vad ambele parti ale medaliei chirias/proprietar
– terasa, va fi primul restaurant din reteaua DodoPizza cu terasa
– spatiu destul pentru activitati sociale – fotbal de masa fie loc de joaca pentru copii, etc.
– spatiu destul pentru a combina restaurantul, centru de productie si distributie si call-center-ul intr-o singura cladire.

Ieri am semnat contractul si achitat avansul, acum totul este contra cronometru – avem 3 luni sa ne deschidem si suntem in grafic 🙂

Sper ca intr-o saptamana sa avem proiectarea si simularea in 3D a amenajarii restaurantului.

In afara de vestea cu spatiul, in sfarsit ne-am hotarat cu numarul de telVerde – nu stiu de ce ne-am tot tras de sireturi cu Romtelecomul de parca vorbeam limbi diferite. Astazi am aflat ca si alte firme ofera acest serviciu. Am discutat cu baietii/fetele de la TransTel care au tarife aproape in jumatate ca Romtelecomul si un numar foarte frumos pentru noi 0800 080 080. Singura chichita e ca momentan nu se vor putea receptiona apeluri din RDS, dar poate pana in vara cand deschidem noi, semneaza si ei contractul si cu RDS.

In sfarsit, pentru prima data am inceput sa aparem pe harta Dodo Pizza!

retea dodo RO

Ce sa mai intamplat interesant – a fost intalnirea cu reprezentantul Coca-Cola, in care el m-a facut cu ou si otet :), cu toate ca mi-a placut de ei. Pana la urma defapt legaturile intre firme, sunt legaturile intre oameni, dar lasam povestea pentru o alta zi

Spor la treaba Va doresc!

 

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

