Show must…begin!

03/03/2014 — Scrie un comentariu

location-location-location-in-sebia-293371

Salutare tuturor! Am revenit de la lungul curs de francizor DodoPizza din Russia, trei luni au trecut foarte repede, cat ai zice pizza.

Incepand cu saptamana trecuta am inceput sa caut spatii pentru viitorul nostru restaurant din Brasov.

Cum se zice – cei mai importanti trei factori pentru un restaurant sunt: locaţia, locaţia şi locaţia!

O fi spus-o lordul Harold Samuel sau cineva inaintea lui, dar oricum avea dreptate. In principiu noi la DodoPizza nu depindem atat de mult de trafic direct ca un restaurant Subway spre exemplu, dar oricum e bine cand esti la vedere. Doar ca acest „bine” se raporteaza la cumul de factori – pret, locaţie, luciditatea proprietarului, etc.

Recunosc ca nu am la inima buna agentii imobiliari si fac orice doar sa nu apelez la acestia. Caut spatiul pe GoogleMaps (traiasca!), ma duc la cadastru daca trebuie si incerc sa aflu acolo, daca gasesc numele proprietarului il caut la adresa, etc.

Nu inteleg care este valoarea adaugata care mi-o ofera agentul imobiliar, pentru ca a pus doua poze pe mercador sa-l platesc cu o jumatate din chirie? Comision care poate fi si peste 1000 EUR. Poate exista agenti imobiliari constiinciosi, care iti inteleg scopul, te indruma la ce sa atragi atentia, te sfatuiesc sa nu te grabesti sa iei o decizie pripita, etc. Dar eu din pacate din astia nu am intalnit. In schimb am intalnit multi care mint din mers, incearca sa-ti forteze mana si decizia, ascund defecte viitoare si alte minuni. Dar sunt cazuri cand nu ai ce face si trebuie sa apelezi la ei, fiindca pare interesant spatiul si dupa ce am incerc toate metodele – si tot nu reusesc sa dau de proprietar – sun la agentie.

Pe de alta parte probabil in orice oras sunt foarte multe spatii super tari, dar cand vorbesti cu proprietarii acestia se arata flegmatici si nu vor sa le inchirieze. Foarte pacat de acele spatii, foarte bune din mai multe puncte de vedere. Foarte pacat de asa spatii care se distrug si stau degeaba. M-am repetat cu „foarte pacat”??? 🙂

spatiu2spatiu1

Cei mai tari sunt proprietarii care nu lasa la pret, le stau spatiile goale de ani de zile, pierd zeci de mii de euro din venituri nerealizate, dar tot nu lasa 1 EURO 🙂 Asta este, fiecare cu principiile lui de capitalizm aplicat.

Oricum cutreier Brasovul sa gasesc spatiul si sa incepem treaba! Ce am vazut pana acum inca nu merita sa vi le arat, mai intai sa-l gasesc pe acel….The One!

Spor voua in orice ati face!

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

