Juramantul Calitatii

22/12/2013 — Scrie un comentariu

La deschiderea fiecarui nou restaurant, fiecare francizat semneaza „Juramantul Calitatii” care va fi inramat si prezent in sala restaurantului permanent din ziua. Respectarea acestui juramant, va fi verificata permanent de francizor, ca noi – sa nu ne abatem de la drumul cel drept. Noi il vom respecta, garantand personal, astfel ca sa obtinem si pastram increderea si „votul” viitorilor nostri Clienti.

Pentru a ne tine de cuvant si a respecta cele 5 fraze – trebuie sa respectam zilnic sute de standarde – de la procedura spalarii mainilor fiecarui angajat, pana la modalitatea de ambalare exacta a fiecarui produs in parte, de la respectarea intervalului de curatenie generala, pana la casarea fara mila a ingredientelor care au depasit termenul de valabilitate macar cu o secunda. In spatele acestor 5 fraze este un sistem complex de actiuni si responsabilitati ale intregii noastre echipe.

Este un document poate simbolic pentru Clienti, dar foarte important pentru noi si de aceea il vom pune in cel mai vizibil loc din viitorul restaurant Dodo Pizza Brasov.

Juramantul_Calitatii

 

juramant_samara

Anunțuri

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s