Dragul meu Vodafone… sau toti sunt la fel

31/10/2013 — Scrie un comentariu

Buna dimineata!
Vreau sa va povestesc povestea de dragoste intre Vodafone si noi. Sau nu, in general intre orice furnizor de telefonie si client persoana juridica. Noi am fost clientii lor din 2007, de la infiintarea societatii, cu cca 20 simuri, la sfarsitul lui 2011 cand ne-am mutat intr-un alt depozit, care de bine facut ce era, nu permitea semnalul celor de la Vodafone inauntru si respectiv fiecare convorbire se intrerupea si trebuia sa iesi afara sa vorbesti, un an de zile i-am tot anuntat de problema, a venit un antreprenor de-al lor si ne-a instalat un amplificator si nimic nu sa schimbat.

Asa cum aveam luate cateva telefoane gratis de la ei in 2011, am asteptat cumintei sa treaca perioada de 2 ani (retention cum ii spun ei) si am reziliat/portat la Orange contractul si surprizaaaa!!!…factura in aceleasi conditii era de doua ori mai mica si nu aveam probleme de semnal (testasem cu un sim Orange in prealabil).

Ulterior cei de la Vodafone ne-au trimis adresa ca le datoram 2000 EURO taxe de reziliere fiindca contractul nostru se reactualizase automat in 2012. Asta da customer service dupa ce ne-au muls la extra tarif 5 ani de zile 🙂

Nu este o problema pentru o persoana fizica, fiindca legea Protectiei Consumatorului previne aceste clauze abuzive, doar ca legea se refera strict la persoanele fizice si nu spune nimic de cele juridice.

Asa ca am luat legatura cu avocatul nostru si am inceput defensiva, ei ne trimit o adresa inspaimantatoare, noi le trimitem o adresa respingatoare 🙂

Ca deobicei, Vodafone nu Va va da in judecata direct si va vinde creanta catre Top Factoring, care la randul lor vor incepe sa va trimita adrese si SMS-urii (asta a fost chiar vesel, sms oficial) si noi le raspundem tot cu adrese pe fax.

Avocatul nostru, Alex Popescu, care ne consulta pe toata durata tergiversarii ne-a spus sa le raspundem la adresa cu alta adresa de refuz, pana ne dau in judecata si apoi venim noi cu inregistrarile si toate conversatiile referitoare la lipsa capacitatii tehnice de a ne oferi serviciul si calculul daune interese pentru zecile de ore pierdute de angajatii nostri iesind afara ca sa vorbeasca la telefon.

In concluzie – nici Orange, nici Cosmote nu sunt mai buni, toti te vor taxa daca te au cu un contract la mana, doar ca cei de la Vodafone sunt cei mai agresivi si disperati.

Kamikaze! Si cand o sa-i prinda cineva cu usa, o sa dea vina pe anume persoanele de contact…Dna. X, Dn. Y – ei au fost de vina, noi nici nu stiam ca va cer penalitati.

Sfat: nu luati lucruri gratuite de la companiile de telecom – oricum veti plati fiecare banut + dobanda pentru creditul acordat, semnati contracte doar pe un an si aveti grija la prelungirea lor automata.

david_goliath

Anunțuri

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s