Inception

19/09/2013 — Scrie un comentariu

pe romaneste – inceputul. Vara anului 2006.

Probabil multi ati auzit de povestile – un tanar in garajul parintilor a inceput sa…. :) Ei bine, nu era un garaj, era un apartament din zona Budapesta a capitalei unde era si biroul, magazinul de prezentare, depozitul si casa in acelasi timp.

Initial eram revanzatorul unei firme din Timisoara, primele 4 luni, dupa care mi-am dat seama ca nu este posibil nici sa rezisti, nemaivorbind de “sa cresti” cu un adaos mic de doar 20%. In acel moment cu 5000 EUR imprumutati am facut primul import din Taiwan. Astfel adaosul pe care puteam sa-l practic sa modificat puternic, ceea ce imi permitea usor sa maresc stocul, la o cerere in crestere.

Pe atunci se uimea lumea cum de te-ai incumetat sa lucrezi cu chinezii, fie ei si taiwanezi, tot chinezi sunt. Nu stiu cum am inceput sa practic tactica de a tachina potentialii furnizori de pe Alibaba cu sute de intrebari si nelamuriri, astfel ramaneau doar cei care chiar le produceau si vroiau sa vand, nu sa dea o teapa. Folosind metoda aceasta inca niciodata nu am avut neplaceri sau inselaciuni din partea potentialilor furnizori din Asia.

Spre sfarsitul anului primisem primul import. Ce sa zic? toate bune – rata defectiunilor sub 0.5% (fata de cca. 5-10% la produsele similare fabricate in Ungaria), pretul foarte bun, calitatea materiei prime (plastic ABS) foarte buna. Insa toate acestea erau umbrite de un design extraordinar de urat al ambalajului de produs.

In acea perioada ma gandeam ca atunci cand o sa-mi permit sa am toate ambalajele personalizate, o sa fiu the king of the hill 🙂

king-of-the-hill

Niciun comentariu

Fii primul care începe conversația!

Lasă un răspuns

